Záruky a výměna zboží
Na veškeré nabízené zboží na TempleStore.cz poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud tomu u konkrétního zboží není uvedeno jinak. Osobní údaje poskytnuté v rámci reklamačního procesu zpracováváme v souladu s ochranou osobních údajů.
TempleStore nabízí nejjednodušší systém výměny nebo reklamaci zboží! Bezstarostný nákup
Vrácení: Na TempleStore.cz platí 14 denní lhůta na vrácení zboží bez udání důvodů. Pro uplatnění výměny, vrácení či reklamace zboží, prosím, vyplňte jeden z protokolů pro výměnu/vrácení a nebo pro reklamaci zboží:
Protokol pro výměnu/vrácení ZDE KE STAŽENÍ
Protokol pro reklamaci ZDE KE STAŽENÍ
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Máte právo požádat o výměnu nepoužitého a nepoškozeného zboží do 14 dnů od jeho převzetí.
V případě výměny zboží vyplňte, prosím, Protokol pro výměnu/vrácení ZDE KE STAŽENÍ a společně se zbožím jej zašlete na naši adresu: LIP distribution s.r.o., Pražská tř. 2738/94, 37004 České Budějovice. Zboží zašlete zpět jako obyčejnou zásilku, nikoli na dobírku. Dovolujeme si Vás upozornit, že nevyměňujeme použité nebo jakkoliv znehodnocené zboží, vyprané zboží, zboží bez visaček, video a audio nosiče. Pokud jste si ke zboží vybrali dárek, musíte tento dárek také připojit k Vámi vracenému balíku. Z hygienických důvodů k výměně/vrácení bohužel nepřijímáme spodní prádlo a plavky.
V případě, že chcete mít jistotu, že se Vaše nově vybrané zboží na výměnu neprodá dříve, než nám Váš balíček dorazí, zavolejte nám na 775 774 775 nebo napište na eshop@templestore.cz a my Vám nově požadované zboží zarezervujeme. Jakmile od Vás zboží na výměnu obdržíme, zašleme Vám obratem zboží nové.
V případě, že bude Vámi požadované zboží na výměnu k dispozici na našem skladu, obdržíte jej do 10 dnů. Pokud nebude Vámi požadované zboží k dodání z našeho skladu nejpozději do 10 dnů od obdržení Vašeho požadavku, pak Vám odešleme zpět peníze za toto zboží a Váš požadavek na náhradní zboží bude vyřízen ihned po doplnění skladových zásob.
Při první výměně zboží se neúčtují žádné poplatky za balné a poštovné. Za každou další výměnu se účtuje expediční poplatek (poštovné) ve výši 90Kč.
VÝMĚNA ZBOŽÍ NA PRODEJNÁCH
Zboží můžete samozřejmě vrátit a nebo vyměnit i na všech našich kamenných prodejnách, v tomto případě je vrácení a nebo výměna vždy zdarma.
Dovolujeme si Vás upozornit, že nevyměňujeme použité nebo jakkoliv znehodnocené (i znečištěné nebo poškozené) zboží, vyprané zboží, video a audio nosiče.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Máte právo nepoužité a nepoškozené zboží do 14 dnů od jeho převzetí vrátit bez udání důvodu.
V takovém případě vyplňte Protokol pro výměnu/vrácení/reklamaci zboží ZDE KE STAŽENÍ.
Zaškrtněte druh Vámi požadovaného úkonu, který požadujete. Při vrácení zboží si můžete vybrat způsob úhrady Vašich peněz: buď zpět na kartu (trvá do 1 týdne), nebo převodem na účet (trvá do 1 týdne). U objednávky placené kartou se částka vrací automaticky zpět na Vaší kartu. Vyplňte proto na protokolu Vámi vybraný způsob úhrady a při platbě na účet doplňte číslo Vašeho účtu. Peníze vracíme pouze za zboží, nikoliv za poštovné.
Zásilku se zbožím i s protokolem odešlete na naši adresu: LIP distribution s.r.o., Pražská tř. 2738/94, 37004 České Budějovice. Zboží zašlete zpět jako obyčejnou zásilku, nikoli na dobírku.
- Zboží musí být v původním stavu, nepoužívané a nesmí být nijak znehodnocené (nebo znečištěné či jakkoliv poškozené), boty vyzkoušené doma.
- Je fajn, když je zboží v původním, neponičeném obalu a s originálními visačkami, krabice od bot neponičena lepící páskou (boty je lepší poslat v extra krabici, nebo zabalit do folie, aby se neponičil originální obal).
- Plavky a spodní prádlo z hygienických důvodů k vrácení nepřijímáme.
- Zboží neposílej zpět na dobírku, nebude přijato!
Náklady spojené se zasláním zboží od spotřebitele k prodávajícímu v případě odstoupení od smlouvy nese vždy spotřebitel. Není možno si náhradu těchto nákladů na prodávajícím nárokovat.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Reklamace uplatňujte v záruční lhůtě. Záruční doba poskytovaná na naše zboží je 24 měsíců, pokud není na templestore.cz uvedeno jinak.
V případě zjištění závady zboží vyplňte v Protokolu pro výměnu/vrácení/reklamaci zboží ZDE KE STAŽENÍ kolonku „Zjištěná závada“.
Zásilku se zbožím i s protokolem odešlete na naši adresu: LIP distribution s.r.o., Pražská tř. 2738/94, 37004 České Budějovice. Zboží zašlete zpět jako obyčejnou zásilku, nikoli na dobírku. Pokud jste si ke zboží vybrali dárek, musíte tento dárek také připojit k Vámi zaslanému reklamovanému zboží.
Vaše reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 dnů od obdržení Vámi zaslaného reklamovaného zboží. Reklamace se řídí reklamačním řádem.
Reklamované zboží zasílejte vždy čisté.
Pokud jste za nakoupené zboží i dárky čerpali body, bude v případě výměny zboží hodnota bodů upravena, v případě vrácení peněz budou body odečteny.
Staňte se majitelem klubové karty Templestore a nebudete k reklamaci potřebovat fakturu. Všechny vaše faktury totiž budete mít zálohované v našem systému. Přečtěte si více informací o klubové kartě.
DÉLKA ZÁRUKY
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců* pro spotřebitele**. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Délka záruční doby je vždy vyznačena na záručním listě (ve sloupci záruka). Záruční doba se skládá ze zákonné lhůty (24 měsíců) a případně prodloužené záruční lhůty.
Je-li kupujícím spotřebitel, v rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí Občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, s přihlédnutím k upřesněním v tomto reklamačním řádu. U prodloužené lhůty se reklamace řídí výhradně tímto řádem.
* Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd.). Je-li kupujícím spotřebitel a jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím, a práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců. Tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci. U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
** U vybraných produktů je výrobcem záruka pro kupující, kteří nejsou spotřebitelem, omezena. Zákonná práva koncového zákazníka (spotřebitele) tím nejsou nijak dotčena, záruka pro něj platí dle zákona.